Anna

Sjuksköterska

Ny vecka nya tag!

Publicerad 2015-09-28 06:48:37 i Allmänt,

God Morgon! 

Nu är det ny vecka, ska snart upp och göra vid mig för skolan börjar kl 9:00. Trött som ett as är jag iallafall. Tacka gudarna att kaffe finns. 

Lite kortfattat vad helgen handlat om. I lördags så pluggade jag lite, sen åkte jag på inflyttningsfest hos A som flyttat hit. 


Igår åkte jag, Elin och Jurunn till Ekerö och såg Gynning X 2 (Carolina och Agneta Gynning) som ställde ut. 




Sen åkte vi vidare till Drottningholm och hälsade på Knugen. Där vi även fikade. Mysigt!! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela