Anna

Sjuksköterska

Vilket gäng!

Publicerad 2015-09-01 02:52:13 i Allmänt,

Fyfan va skönt att få vara ledig såhär mycket. Det behöver man ibland så man hinner vara med sina vänner. Idag skulle jag egentligen till veterinären med Zaga för vaccination men dem ringde i morse och ville boka om tiden då veterinären var sjuk. Så vi fick tid imorgon istället 13:45. Så idag har jag börjat på en tavla som ska pryda min vägg. 




Sen på kvällen träffade jag mina fina vänner och åt på Vapiano och sen träffade vi ytterligare fler när dem slutat sitt skift. Vi satt på TGIF i Kungsträdgården och drack drinkar och hade skit kul!! Tog nattbussen hem och nu regnar det. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela