Anna

Sjuksköterska

En dag på flygfältet!

Publicerad 2016-01-10 18:41:12 i Allmänt,

En och en halv vecka kvar till skolan börjar och jag är färdig med mina 4 uppgifter som ska vara inne nästa vecka + en komplettering som jag fixat. Jag är så stolt över mig själv :P 

Idag var mammas önskemål att dra till flygmuseet i Ängelholm. Jag var lite tveksam först men följde ändå med. Intressant!! Faktiskt!! 


Jag flög JAS 39 Gripen. 


...sen tog jag en tur i J35 Draken! 


....Pappa fick också prova en sväng. 


...Mamma tittade på män i flyguniform ;) 


.... Vi gick in i sjukstugan och kollade på ett lavemangutrustning och en sårslev (usch vilket räligt ord)! Ska jag ha en sådan uniform tycker ni? :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela