Anna

Sjuksköterska

Äntligen Fredag!!

Publicerad 2015-10-16 07:57:45 i Allmänt,

Gud vad veckan gott fort! Redan fredag!! I veckan har jag suttit med tre arbeten samtidigt snacka om multitasking! Igår lämnade jag in två arbeten varav en hemtenta på ca 15 sidor 😝 


Intressanta föreläsningar har vi också haft. Om ätstörningar, barnkonventionen och babyskyddsteamet! 


Idag ska vi ha ett seminarium om barnets utveckling! Undrar hur det blir? Ikväll ska jag antingen vara hemma med  Elin och Jurunn, dricka vin och äta gott eller så ska jag ut med mina töser!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela